Friday, October 19, 2012

reggeastar

assalamualaikum

 tiba tiba terasa nk update pasai reggaestar night 

ampa nk tau benda. tu la tema dinner fakulti aku .. art & design ..
best kot malam tu .. aku tak tau nak habaq aih .. ampa tengok dah la gambaq aku ni ..
(bajet pulak aku kan ) ok sebenarnya aku boring .. sebab cuti sem xtau nak buat apa ...
so dok rumah tanam anggur jala selama sebulan lebih ni .. hehe .. so aku akn selalu la update blog ni .. xla sepi sangat kn ... ok2 jom tengok gambaq jom .. boring2 ..


ni la rupa aku masa malam reggeastar tu .. over x.. hohoho


nin dia budak kelas aku ...


 amboi .. kelas kau jah !! 



aku lgi ... senyum malu2 .. hihihi 


jue.. chenta .. cikin ..



perbezaan sblom n selepas make up ..



kami ... riuh abis 






muka xleh belah langsung kn .. hehe 




tudia aku .. 


3 sahabat



sapa come lagi .. 


iklan gigi .. hahaha


macam gaya noh ampa .. hahah



sory aku muka tekejut.. hoho 




yang tu ja kot.. nanti aku boh lagi gambaq aku no ... 
assalamualaikum 




No comments:

Post a Comment