Thursday, October 4, 2012

rindu

wow !!

sedar tak sedar dah 3 bulan juga aku tak jenguk ini blog maa ..
banyak kesian o0o .. haha ..tp xpa.. aku tetap ingat dekat blog ni ..

ok ,,. puasa dh lepas, raya pon dah lepas .. cuma final exam ja tak lepas2 lg ni ... waduh2
ASSESMENT yg paking aku takut ni ... haiyo .. mak!!! tolong !! ..

tapi ternyata tiada sesiapa yang bleh menolongnya... huaaaa ~~
xpala nak berjaya kena lajugak menempuhnya dengan baik .. amin... ok abai sat pasai final exam

ok ..tinggai lagi bapa minggu ja lagi aku dah nak habis sem 1 ..
macam tak caya la pulak aku ...
rasa macam baru semalam aku masok orentasi.. huhuhu ..rindu pulak time tu ..

tapi tu semua dh jadi kenangan untuk diri aku .. dan kenangan tu dah tidak boleh diulangnya lagi .. sedih pulak mlm2 n .. ok .. dah2 sikit2.. sat lagi melaqat pulak.. sakit pulak kepala ni .. (kena hingaq pulak ngn mamat tu kn ) hehe ...syg kamu la .. ^_^

haha... dh dah nk gatai dah la tu..
ok jadi la sikit2 nk menggatai pon noh.. hahha ..

mai tengah2 malam macam ni.. merapu cukup mai la... haha ..
kalau aku merapu kuat.. bermakna aku sedang tension ... arrggghh !! dusss !!
ok .... tak tahwan dah aku pon .. huahuahua ~ ~

nanti pulak la aku merapu lain .. tak larat dah nak melayan pala hotak aku ni ..
ok ... bye

assalamualaikum rindu ~ ~ ~ (gatai)

No comments:

Post a Comment